ŽIVOTNI MOTO: YES I AM

JESI LI ODVAŽNA?

JESI LI NEOVISNA?

JESI LI SNAŽNA?

„Yes I Am.“ („Jesam“.)

Kao sinonim za mladost i slobodu još od 1978., mirisi Cacharel olfaktorni su odraz svake faze života mlade žene.

Slijedom uspjeha Anaïs Anaïs, prvog parfema namijenjenog djevojkama, te bestselera Amor Amor, izjave prve ljubavi, Cacharel danas odaje počast sljedećoj životnoj prekretnici, predstavljajući prvi miris koji slavi žensku neovisnost: „Yes I Am“.

Poziv generaciji da iskaže svoje pravo ‘ja’:

  • Miris koji osnažuje.
  • Miris koji slavi vjeru u sebe.
  • Simbol preobrazbe u snažnu i neovisnu ženu.
  • Izričaj ženstvenosti u punom sjaju.

Afirmacija mlade žene koja sama ispisuje svoju priču, definirajući sebe i svoj životni put.

Yes I Am. Jasno i glasno!

 

Dizajn kao odraz samouvjerenosti

Sada najmoćniji simbol ženstvenosti predstavlja drugi: crveni ruž kao reinterpretacija mirisa pokretačke snage.

Osoban, a opet svima vidljiv, ruž progovara o ljubavi prema sebi, baš poput mirisa. Oba imaju moć da promijene način na koji kročite kroz život.

Preuzevši ovaj simbol vidnog utjelovljenja ultimativne ženstvenosti, Cacharel kreira potpuno novi dizajn parfema kao izričaj osnaživanja. Bočicu koja predstavlja ‘oružje’ vlastite afirmacije, trijumfalno podignutu poput mača.

 

Ovo je ženski svijet

Magnetični predmet žudnje koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Bočica mirisa Yes I Am oduzima dah impresivnim dizajnom u obliku ruža. Provokativna forma koja krije istinsko ‘ja’.

Miris koji se ističe u prostoriji punoj mirisa. Kombinacija moćnih boja, od crvene nijanse ruža na vrhu, preko blijedo-zlatnog vrata, do zamagljene crne nijanse staklene bočice. Susret kontrastâ: crvena i zlatna naspram teksturiranog tamnog stakla.

Njezin je vrh (sprej) ultimativne crvene boje koja privlači poglede. Savršen oblik ruža s otisnutim slovom C kao Cacharel.

Iznimno moderan blijedo-zlatni vrat bočice krasi slogan Yes I Am, dok je s druge strane naoko cool otisnut naziv branda: Cacharel. Poput luksuznog dizajnerskog predmeta, bočica od zatamnjenog stakla impresivne je teksture, krijući miris u odvažnoj i ženstvenoj tamno- ružičastoj nijansi.

Stvorena za nju. Baš po mjeri!

 

Naoko jednostavan, a u stvarnosti nadasve složen

Crveni gumbić spreja predstavlja vrhunac dizajnerske kreativnosti – miris se ispušta kroz složeni unutarnji sustav. Dok se klasične bočice obično sastoje od dva dijela, Yes I Am ih ima čak sedam, što omogućuje savršenu funkcionalnost, senzualnost i intuitivnost.

 

Nova ovisnost

Za mlade žene generacije Yes I Am, Cacharel je kreirao miris poput nijednog drugog: prvi „Spicy Cremoso“.

Eau de Parfum po prvi je put baziran na začinsko-kremastom kontrastu kreme od kardamoma, nazvanom „Spicy Cremoso“.

Na gurmanski način odvažno suprotstavlja začinske note esencije kardamoma slatkom kremastom akordu, odnosno note maline i mandarine svježim cvjetnim akordima đumbirova cvijeta, gardenije i jasmina. Snaga neovisnog mirisnog identiteta krije se upravo u suprotnostima.

„Odvažan miris s neočekivanim kontrastom senzualnog kremastog akorda i moćnog začinskog kardamoma.

Eksploziju ženstvenosti odražavaju akordi jasmina, gardenije i cvijeta đumbira u kombinaciji s iskričavim notama maline i mandarine.

Za orijentalno-začinski miris koji izaziva ovisnost, to ne samo da je inovativno, već nadasve odvažno, baš poput žene koja ga nosi.“

Vrhunski kreatori parfema Honorine Blanc i Christophe Raynaud

 

Recept za ovisnost

Voćno-pršteći koktel akordâ maline i mandarine. Buntovna začinska nota esencije kardamoma.

Zavodljivi akordi bijelih cvjetova jasmina i gardenije u srcu mirisa. Note cvijeta đumbira toliko osvježavajuće da ćete zadrhtati, uz žudnju utkanu u riječima Yes I Am koja vas potiče na nove životne podvige.

I naposljetku kremasti akord, obogaćen sandalovinom i siamskim benzoinom, kao točka na ‘i’ nove ovisnosti. Senzualni spoj koji eksplodira neviđenim intenzitetom.

 

Mirisni duel

Honorine Blanc i Christophe Raynaud kreirali su novi mirisni potpis za Cacharel.

U potrazi za interpretacijom novootkrivene moći današnje generacije na Cacharelu svojstven način, Honorine Blanc i Christophe Raynaud pronašli su idealan sastojak – prirodnu esenciju kardamoma, notu koja se rijetko koristi u ženskim mirisima, a pogotovo uz slatki akord, te nam predstavljaju novi mirisni potpis.

Kreirajući dosad neviđenu začinsko-kremastu teksturu, Honorine Blanc i Christophe Raynaud opisuju Yes I Am kao miris koji „blista, pršti energijom, odiše seksipilom i samopouzdanjem. Prirodna esencija kardamoma u istoj je mjeri osvježavajuća i intenzivna, uzbudljiva i nevjerojatno vedra. Pravi je dragulj među ženskim mirisima, nadasve seksi i magnetičan.”

Honorine Blanc rođena je u Libanonu, umijeće kreiranja mirisa stekla je u Parizu, a New York naziva svojim domom. Ne boji se rizika i obožava kršiti pravila kada je riječ o istraživanju i eksperimentiranju s mirisima, u potpunosti se prepuštajući mašti. Upravo zato njezine kreativne mirisne kombinacije izazivaju ovisnost, potiču žudnju i prizivaju slobodu.

Priča iz dvaju gradova: New Yorka i Pariza. Christophe Raynaud pristupio je kreiranju mirisa Yes I Am potpuno otvorenog uma. Okruživši se inspirativnim ljudima koji otvaraju prozor u novi kreativni svijet, njegova je motivacija pružanje mirisnog užitka.

Za ovo dvoje vrhunskih kreatora parfema, Cacharel predstavlja glas generacije. „Cacharel se obraća mladim ženama, nudeći im načine na koje mogu iskazati svoju jedinstvenu osobnost i ženstvenost. Oduvijek je znao kako evocirati koncept mladosti i slobode. Yes I Am utjelovljuje samu srž Cacharela – spoj nevinosti i seksipila zahvaljujući jedinstvenim i svojstvenim, magnetično privlačnim gurmanskim ženskim notama.”

 

Glas osnažene generacije

„Ovo sam ja. Ovo je sve što predstavljam. Postajem osoba kakva želim biti.“ Izzy Bizu

Izzy Bizu, 23-godišnja kantautorica i senzacija u svijetu glazbe jasno kaže Yes I Am za Cacharel.

Poigravajući se, kako ga je glazbena javnost opisala, „glasom sunčevog sjaja”, ova džez glazbenica soul sentimenta pjeva za generaciju koja želi jasno definirati svoj identitet.

Puno joj je ime Isobel Bizu Beardshaw; Bizu na etiopskom jeziku znači „previše“. Svojstvenim soul, Motown prizvukom za koji kaže da se „konstantno mijenja“ ova je pjevačica etiopsko-britanskog porijekla osvojila publiku diljem svijeta pobijedivši na večeri otvorenog mikrofona.

Prozvana „zvijezdom u usponu“ i „novom senzacijom“, može se pohvaliti s preko 30 milijuna streamova za veliki hit White Tiger te nizom glazbenih nagrada. Chris Martin, pjevač benda Coldplay na čijoj je američkoj turneji u ljeto 2017. nastupala kao predizvođačica, jedan je od njezinih najvećih fanova.

Isprva odabrana da vedrim ritmovima svojeg hita White Tiger poprati Cacharelovu kampanju za Yes I Am, Izzy Bizu postala je i logičan odabir za zaštitno lice mirisa.

Crpeći inspiraciju za svoje pjesme iz životnih iskustava, Izzy utjelovljuje glas generacije Yes I Am. Potaknuta željom da svoje stavove i emocije podijeli s drugima, ova pjevačica tek počinje ostvarivati svoje ambicije. Snaga njezina glasa i inspirativna priča o životnom putu žene ispričana kroz glazbu u potpunosti će vas razoružati.

Izzy otkriva tajnu moći mirisa Yes I Am:

„Ovdje nije riječ o samo jednoj stvari, već o spontanom vrtlogu različitih raspoloženja. Slatkoća, intenzitet i senzualnost u jednom. Svaki put osjetite neki drugi mirisni aspekt. Nikada se nisam susrela sa sličnim mirisom. Kad ga jednom pomirišete, poželjet ćete to učiniti iznova i iznova. Jednostavno izaziva ovisnost. Kad ga nosim osjećam se osnaženom i ispunjenom. Spremnom da osvojim svijet.“

Korištenjem ove stranice, prihvaćate korištenje kolačića (cookies). Opširnije

Postavke kolačića na ovoj web stranici postavljene su na "dozvoljeni kolačići" kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Ako nastavite upotrebljavati ovu web stranicu bez mijenjanja postavki kolačića ili kliknete "Prihvati" u nastavku, pristajete na te uvjete korištenja.

Close