Supermame – novi vizualni identitet i event povodom Majčinog dana

Supermame, portal koji okuplja mame blogerice odlučio je nakon dvije godine postojanja promijeniti vizualni identitet. Za novi vizualni identitet je zadužena product dizajnerica Ana Tevšić Nauković i njezin team iz Love, Ana studija. Za grafiku je zadužen Dario Dević te web podršku Untitled Studio/Josip Mesarić. Novi izgled predstavljene je na svečanom događanju povodom Majčinog dana u zagrebačkoj Kuglani na Grmoščici.

 

Event povodom Majčinog dana

Projekt Supermame nastao je iz ljubavi i entuzijazma i postao neizostavna adresa za sve mame kojima je potrebna podrška ili savjet. Stoga nije ni čudo da je Majčin dan odabran kao idealan dan za svečani event. Osim novog ruha portala predstavljen je video snimljen pod pokroviteljstvom Eucerina koji je još jednom prepoznao potencijal Supermama.

Za izvedbu videa zaslužni su Emilija i Ivan Črepić, koji stoje iza studija Pepper Atelier. U videu su, osim Sonje i Martine,  sudjelovale i naše mame blogerice – Lorena Franjić Mamić, Tena Letica te akademska glumica Petra Cicvarić. Autorica teksta u videu je Maja Marić  koja je na poseban način pretočila emocije u tekst.

Promjena vizualnog identiteta

„Ovim smo redizajnom htjeli pokazati kako okrupnjivanjem i uozbiljavanjem projekta nije nužno izgubiti njegove korijene. Ponekad smatrana zaigranom i neozbiljnom, ružičasta boja ovdje je vrlo promišljeno i ozbiljno iskorištena za kodiranje sadržaja — od svijetlo roze za osnivačicu Martinu do bordo za Sonju. Zajedno su nerazdvojiv, snažan tim koji sve odluke donosi ravnopravno i promišljeno. Supermame su spoj njih dvije, pa smo u novome vizualnom identitetu sve boje rastegnuli u spektru među bojama koje su im logično pridodane. Novo je pismo snažno, stabilno i jako, čime smo htjeli na prvi pogled odagnati bilo kakvo podcjenjivanje portala zbog njegove tematike i spola njegovih osnivačica.“, izjavila je Ana Tevšić Nauković.

Čarobnu dekoraciju eventa osmislila je Mirela Lela Mikšić i njezin teamu Lela Design.

Supermame goodie box

Što se nalazilo u Supermame goodie boxu? Lončić i majica s novim logotipom portala te novi katalog Supermame.hr s popisom svih suradnika i prijatelja.

Zlatni sponzor eventa EUCERIN pobrinuo se i ovaj put za našu kožu. Eucerin Aquaphor obnavljajuća njega klinički dokazano obnavlja izrazito suhu, napuklu ili nadraženu kožu i ubrzava regeneraciju kože.

Srebrni sponzor eventa PHILIPS AVENT pobrinuo se za mame i bebe svojim proizvodima kao što su dudice, jastučići za prsi i posudice za čuvanje hrane. Srebrni sponzor LIDL je razveselio najmlađe svojim LUPILU asortimanom. Tu su se našli Lupilu keksići te Lupilu vlažne maramice i kremice za guzu.

Brončani sponzor eventa ROSES Designer Outlet poklonio je gostima i suradnicima posebnu VIP knjižicu s popustima, a goste su poklonima razveselili i drugi partneri.

 

Korištenjem ove stranice, prihvaćate korištenje kolačića (cookies). Opširnije

Postavke kolačića na ovoj web stranici postavljene su na "dozvoljeni kolačići" kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Ako nastavite upotrebljavati ovu web stranicu bez mijenjanja postavki kolačića ili kliknete "Prihvati" u nastavku, pristajete na te uvjete korištenja.

Close