Savjeti kako se nakon ljeta vratiti vježbanju

Tijekom godišnjih odmora većina uzima odmor i od vježbanja. Zdrave navike se krše, a važnost prehrane zanemaruje. Donosimo nekoliko praktičnih savjeta kako se vratiti i motivirati za redovito vježbanje.

Mišići pamte

Pauza od vježbanja u trajanju od nekoliko dana neće znatno utjecati na fizičku kondiciju i izdržljivost, ali višetjedna pauza, usprkos discipliniranom vježbanju cijele godine, utječe na vašu formu, gubitak snage i mišićne mase. Dok trčite ili vježbate u Play fitness centru otežano dišete, a osjećate da je i snaga naglo nestala. Ne brinite, mišići pamte i ubrzo uz malo truda vratit će se u formu i rutinu vaše omiljene tjelovježbe.

Prva odluka je odlučiti ponovo pokrenuti se! Bilo da ste odabrali vježbanje u teretani, jedan od grupnih treninga u Play fitness centru, vožnju biciklom, prakticiranje yoge ili trčanje bitno je ostati dosljedan i discipliniran. Postavite ciljeve koje želite postići, planirajte treninge unaprijed i ne preskačite zadane termine.

Organiziranost je pola posla

Kažu da dobra organizacija garantira već pola obavljenog posla, stoga se organizirajte! Pripremite stvari potrebne za vježbanje dan ranije i isplanirajte obroke. Decathlon nudi opremu i odjeću za više od 70 sportova!  Uspjeh tjelovježbe također uvelike ovisi o prehrani i o tome kako se osjećate za vrijeme i nakon fizičke aktivnosti.

Birajte male i česte obroke tijekom dana, bogate proteinima, zdravim mastima, složenim ugljikohidratima i  vlaknima, a za međuobroke grickajte orašaste plodove ili energetske pločice. Pobrinite se da vaš jelovnik sadrži raznoliko voće i povrće te da pijete dovoljno tekućine.

Spriječite bol u mišićima

Ne zaboravite se pravilno istegnuti prije i poslije vježbanja. Istezanje je važno kako bi se poboljšala sama izvedba vježba, spriječile povrede i smanjila eventualna bol u mišićima. Vježbama istezanja razbijamo koncentraciju mliječne kiseline koja se formira u mišićima i koja uzrokuje osjećaj boli i upalu mišića, a može biti vrlo neugodna i potrajati danima. Svakodnevnim unošenjem Solgar magnezija, koji pridonosi održavanju normalnih kostiju i normalne funkcije mišića, smanjit ćete umor i iscrpljenost od vježbanja.

Ne uspoređujte se!

Konstantno smo bombardirani fotografijama savršeno isklesanih tijela što može biti demotivirajuće i presudan razlog za preskakanje vježbanja. Prestanite se uspoređivati sa digitalno obrađenim slikama i budite najbolja verzija sebe! Mnogi faktori utječu na brzinu vraćanja u formu i izdržljivosti. Kod starijih osoba gubitak snage nakon pauziranja dvostruko je veći nego kod mladih osoba. Isto tako, profesionalcima treba manje vremena da se vrate u formu nego rekreativcima.

Osjećaj nakon treninga

Prisjetite se i osvijestite onaj divni osjećaj zadovoljstva i sreće nakon treninga.

Za takvo euforično stanje zaslužno je oslobađanje endorfina u mozgu, vrste enzima koji je sličan opijatima i zbog kojih se s vremenom stvara slatka ovisnost o vježbanju.

Zaslužena nagrada

Nagradite se za ostvarene ciljeve i redovitost u treningu! Priuštite si opuštajuću masažu i vruću saunu koju nudi Play fitness centar, beauty tretman u kozmetičkom salonu ili se počastite novim outfitom za vježbanje u Decathlonu. Nakon što prigrlite vježbanje kao svakodnevnu aktivnost i naviku, motivacije vam neće nedostajati, a nagrada će postati sama fizička aktivnost.

Ako i preskočite trening ili pak pretjerate s nezdravim namirnicama, ne budite prestrogi kritičari prema sebi jer to se događa i najboljima.

 

Korištenjem ove stranice, prihvaćate korištenje kolačića (cookies). Opširnije

Postavke kolačića na ovoj web stranici postavljene su na "dozvoljeni kolačići" kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Ako nastavite upotrebljavati ovu web stranicu bez mijenjanja postavki kolačića ili kliknete "Prihvati" u nastavku, pristajete na te uvjete korištenja.

Close