Pripremite tijelo za ljeto

Kako nam se bliži ljeto, vrijeme je da prije izlaganja kože sunčevim zrakama pripremite tijelo. Otkrijte što savjetujemo kako biste izbjegli nuspojave i kako bi vam sunce bilo saveznik, a ne neprijatelj.

Njegujte kožu iznutra

Hrana bogata antioksidansima, beta-karotenom, omega 3 i vitamina A, E i C pomoći će da pripremite kožu za duže izlaganje na suncu.

Mrkve, rajčice, zeleno povrće, limuni, naranče, sjemenke lana i tamnu čokoladu redovito konzumirajte barem mjesec dana prije intenzivnog dodira sa suncem.

Dubinska hidratacija

Povećajte unos tekućine kako biste dubinski hidratizirali kožu. Smoothie od sezonskog voća i povrća, zeleni čaj i voda idealni su napitci za lijepu kožu. Ujutro natašte popijte toplu vodu s limunom koja će ubrzati metabolizam i pomoći organizmu da se očisti od toksina.

Pilingom do sjajne kože

Poigrajte se s namirnicama koje imate u svom domu i izradite piling upravo za vaš tip kože. Piling uklanja mrtve stanice, nečistoće iz pora i omogućava koži da bolje upije hranjive sastojke iz preparata.

Pomiješajte palentu i med ako imate suhu kožu, šećer i kavu za normalnu kožu, i morsku sol i med za mješovitu (ili masnu) kožu. Savjetujemo da piling umasirate tijekom tuširanja i da koristite rukavicu za piling s kojom nježno masirajte tijelo kako biste potaknuli mikrocirkulaciju tijela i temeljito uklonili mrtvu kožu. Ne zaboravite na grubu kožu laktova i koljena!

Nahranite kožu finim uljima

Osim nanošenja losiona, preporučuje se njegovati kožu i prirodnim uljima. Nakon tuširanja na vlažnu kožu umasirajte bademovo ulje, kokosovo ulje ili sezamovim uljem u koje ste prethodno dodali po tri kapljice omiljenih eteričnih ulja. Naša preporuka je eterično ulje bergamota, mandarine i ploda divlje ruže.

Vježbajte barem 15 minuta svaki dan

Pronađite malo vremena za svoje tijelo, razgibajte se, rastegnite se, izbacite stres nakon napornog dana i otkrijte prednosti vježbanja.

Već i nakon prvog vježbanja bit ćete bolje raspoloženi i koncentrirani, a time i zadovoljniji. Vježbanjem u tijelo unosite više kisika koji pomaže stanicama u bržem sagorijevanju hrane, a znojenjem se uklanjaju štetni toksini nakupljeni u tijelu. Tjelovježba potiče cirkulaciju, usporava starenje, a koža postaje sjajnija i zdravija.

Zaštita od sunca

Planirate li duži boravak na suncu, ne zaboravite nanijeti preparat za zaštitu od sunca na izložene dijelove tijela.

Znanstvenici su dokazali da je više od 80% prijevremenih znakova starenja upravo povezano sa štetnim UV zrakama. Nanesite zaštitu pola sata prije izlaska na sunce, izbjegavajte direktno izlaganje sunčevim zrakama u periodu između 11 i 15 h i ne zaboravite da koža sve pamti!