Možete li vam masaža pomoći da budete zdraviji?

Elitni sportaši i supermodeli su uveli razne tehnike masaže kao svakodnevnu rutinu. Je li masaža potrebna svima i koliko koristi od nje možemo imati?
Ako zamišljate masažu kao nježan tretman uz laganu muziku i svjetlost svijeća, teško je u njoj primijetiti ozbiljnu dobrobit za zdravlje. S druge strane, ciljane tehnike masaže kao što su miofascijalno opuštanje ( opuštanje mekog i vezivnog tkiva koje obavija i veže mišiće, kosti, živce i krvne žile), masaža dubokog tkiva i limfna drenaža su postale važna rutina kod elitnih sportaša i supermodela i pokazuju visoku djelotvornost. Tome je potrebno pridodati da je redovita masaža našla svoje mjesto i u Ajurvedi te tradicionalnoj kineskoj medicini. Koja tehnike masaže biste trebali isprobati?

 

Miofascijalno opuštanje s rolerom

Mišićna vlakna su poput slamke i da bi se držala zajedno, potrebna im je ovojnica koja se naziva fascija. Ona se sastoji od kolagenskih i elastičnih vlakana. Dok je zdrava fascija tanka, glatka i dobro hidratizirana, nezdrava fascija je zadebljala i zadržava toksine i stres. Tijekom vremena, ako je fascija izložena stalnom stresu, ona gubi elastičnost i postaje kruta. U tom trenutku masaža postaje jako važna.
Opuštanjem fascije, mišići se vraćaju u svoj prirodni položaj. To možete postići pjenastim valjkom dužine od otprilike 90 cm te loptice za masažu za manja ciljana područja kao što su stopala.

Postoje dvije osnovne tehnike – pritisak na bolna područja kojima se smanjuje ukočenost ili ritmično valjanje koje je idealno za problematična područja. Smjer rolanja neka bude prema srcu.

Masaža dubokog tkiva protiv celulita

Osim masaže s rolerom, masaža dubokog tkiva je javna tajna svih onih koji se žele riješiti celulita. Za razbijanje naslaga celulita, masaža je neophodna. Celulit je znak nakupljanja limfe i rješenje je izbaciti je van. Naravno, masažom.
U anticelulitnoj masaži koriste se čvrsti kružni pokreti s blagim štipanjem. Kružnim pokretima se poboljšava cirkulacija i protok limfe dok se laganim štipanjem pospješuje proizvodnja kolagena i omekšavaju zadebljani dijelovi. Za masažu je obavezno korištenje ulja ili krema, a za anti-celulitnu masažu koristite ulje posebno namijenjeno djelovanju na celulit. Masažu započnite od stopala prema gore. Piling ili suho četkanje poboljšat će učinkovitost masaže pa preporučujemo da ga napravite prije masaže. Anticelulitna masaža nije tretman za opuštanje nakon radnog dana – pritisak mora biti čvrst i nije uvijek najugodnija, ali ne smije boljeti. Bolna masaža vrlo često znači i podljeve dan kasnije.

 

Gua sha masaža za limfnu drenažu

Drevna kineska masaža kao što je gua sha (struganje kože – intenzivno na tijelu, i nježnije preko lica, često pomoću alata od žada) postaje vrlo popularna zahvaljujući odličnim rezultatima. Ovu masažu možete izvoditi i sami, a izvrsna je jer potiče limfnu drenažu, stvaranje kolagena i poboljšava imunitet.
Za masažu se koristi poseban alat napravljen od žada – posebno za lice i posebno za tijelo. Jednostavno pritisnite masažer od žada na kožu. Ako postoji zaostala limfa, na koži će ostati crveni trag. to nije ništa zabrinjavajuće i brzo će nestati, Masažu je najbolje izvoditi navečer na čistoj koži kako biste opustili mišiće prije spavanja.

Korištenjem ove stranice, prihvaćate korištenje kolačića (cookies). Opširnije

Postavke kolačića na ovoj web stranici postavljene su na "dozvoljeni kolačići" kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Ako nastavite upotrebljavati ovu web stranicu bez mijenjanja postavki kolačića ili kliknete "Prihvati" u nastavku, pristajete na te uvjete korištenja.

Close