Najgora hrana za visoki krvni tlak

Najgora hrana za visoki krvni tlak

Najgora hrana za visoki krvni tlak je hrana bogata natrijem. S obzirom da možda nemate u svjesnosti koja bi to hrana mogla biti donosimo popis najčešćih. Uvijek postoje alternative, samo se često za njih morate više potruditi. Bitno je da ako imate visoki krvni tlak i želite se osjećati dobro, ne zanemarite prehranu koja je jako važna u vašem slučaju.

 

Smrznuta hrana

Smrznuta jela su brza i praktična. Ali također puna natrija, pa ih je najbolje izbjegavati. Ako vam s vremena na vrijeme treba nešto brzo, potražite opcije s 600 miligrama natrija ili manje.

 

Slane grickalice

Većina čipsa, krekera i kokica bogata je natrijem. Na primjer, porcija običnog čipsa ima oko 50-200 miligrama. Isprobajte orašaste plodove, sjemenke, čips ili perece s niskim udjelom ili bez natrija kad vas uhvati želja. Ili kao zdravu alternativu svježu mrkvu ili štapiće celera za zadovoljavajuće hrskanje.

 

Pakirana i restoranska hrana

Istraživanja pokazuju da većina natrija u prehrani dolazi iz restorana i pakirane hrane. Potražite opcije jelovnika s niskim udjelom natrija ili zamolite kuhara da vam pripremi obrok bez soli. Većina odraslih ne bi trebala jesti više od 2300 miligrama natrija dnevno. To je jedna žličica.

 

Ukiseljena hrana i sokovi od nje

Kiseli kupus, krastavci i druga ukiseljena ili slana hrana često sadrži mnogo natrija. Pokušajte ograničiti količinu ukiseljene hrane koju jedete. Isprobajte i marinade od octa, soka od ananasa ili citrusnog voća poput limuna, limete i naranče. Dodaju trpki okus s manje natrija.

 

Kruh

Najgora hrana za visoki krvni tlak

Nije slan, ali ima dosta natrija također. Jedna kriška bijelog kruha ima između 80 i 230 miligrama. Sljedeći put kad budete radili sendvič, posegnite za kruhom od cjelovitih žitarica, muffinom ili tortiljom kako biste smanjili unos natrija.

Sok od rajčice, ketchup i umaci

Tri četvrtine šalice konzerviranog soka od rajčice sadrži 660 miligrama natrija. Potražite verzije s niskim udjelom natrija.

 

Prerađeno meso

Najgora hrana za visoki krvni tlak

Klasično prerađeno meso koje se priprema za ručak obično ima oko 750 miligrama ili više natrija po porciji. Ostalo prerađeno meso također ima visok sadržaj natrija kao hrenovke, usoljenu govedinu, slaninu i kobasice. Na popis također dodajte slanu svinjetinu, šunku i rebra. Stoga ako želite dobar tlak držite se ribe, piletine i nemasnih komada mesa.

 

Pivo, vino i alkohol

Vaše šanse za visoki krvni tlak rastu kada pijete više alkohola. Muškarci se ne bi trebali držati više od dva pića dnevno. Žene bi trebale ostati pri jednom. Crveno vino se povezuje sa zdravljem srca, ali ipak biste trebali ograničiti količinu koju pijete.

 

Sir

Neke vrste imaju veću vjerojatnost da povise krvni tlak od drugih. Ograničite ga sa sirevima koji prirodno imaju malo natrija, poput švicarskog, koji ima 75 miligrama po porciji. Kozji sir, ricotta i svježa mozzarella također su dobri. Prerađeni i tvrdi sirevi imaju više natrija. Pola šalice običnog svježeg sira ima 455 miligrama.

Izvor: https://www.webmd.com/hypertension-high-blood-pressure/ss/slideshow-worst-foods-high-blood-pressure

POVEZANO: HAPIH poziva na sudjelovanje u velikom nacionalnom istraživanju!