Kratke vježbe za istezanje koje možete raditi svaki dan

vježbe za istezanje

Ove kratke vježbe za istezanje možete raditi svaki dan i odlične su za sve one koji nemaju dovoljno vremena. Idealno je ako ih možete raditi odmah ujutro. Ali i tokom dana je dovoljno dobro. Bitno je jedino da su redovite.

Bez obzira sjedite ili stojite dok radite, dnevna rutina istezanja može vam pomoći da se osjećate dobro. Istezanje koristiti i vašem fizičkom i mentalnom zdravlju. Ublažava napetost, povećati vaš raspon pokreta, pa čak i sprječava bolove.

Vježbe počnite polako, bez prisiljavanja bilo kojeg položaja i duboko udahnite da lakše zauzmete poze.

Krećemo sa istezanjem!

1. Bočno istezanje vrata

vježbe za istezanje

Sjednite na stolici ili ustanite. Držeći uspravan položaj, spustite lijevo uho prema lijevom ramenu. Lijevom rukom nježno pritisnite uho sa desne strane glave prema ramenu. Pazite da ne vučete previše za glavu. Zadržite 30 sekundi, a zatim isto ponovite na drugu stranu promijenite stranu. Ponovite 3 serije na svaku stranu.

2. Dijagonalno istezanje vrata

vježbe za istezanje

Ostanite sjediti na stolici ili stajati. Držeći uspravan položaj, ispruženih ramena, gledajte na pola puta između središta tijela i lijevog ramena. Zatim okrenite glavu prema dolje kao da se krećete kako biste pomirisali pazuh. Lijevom rukom lagano povucite glavu prema dolje. Zadržite 30 sekundi, i ponovite isto na drugu stranu. Ponovite 3 serije na svaku stranu.

3. Uvlačenje brade

I dalje zadržavate isti položaj i držanje, ispruženih ramena. Uvuciite glavu unatrag kao da sebi dajete dvostruku bradu. Držite čelo mirno (nemojte ga naginjati gore ili dolje). Pustite u neutralno stanje. Napravite 15 ponavljanja.

4. Vježbe za istezanje ramena korištenjem ručnika

vježbe za istezanje

Uzmite ručnik i držite ga jednom rukom iznad glave tako da vam ručnik pada niz leđa, a drugu ruku stavite iza donjeg dijela leđa kako biste uhvatili drugi kraj ručnika.

Povucite gornju ruku prema gore kako biste povećali istezanje donje ruke. Držite 30 sekundi.
Zatim povucite donju ruku prema dolje kako biste povećali rastezanje nadlaktice. Držite 30 sekundi.
Promijenite stranu i ponovite.

5. Vježbe za istezanje na podu

Legnite na pod i okrenite se na lijevu stranu. Držite koljena i kukove spojene i savijene na 90 stupnjeva. Ispružite ruke ravno ispred sebe, držeći ih zajedno.

Otvorite svoju gornju (desnu) ruku, dovodeći je na drugu stranu tijela i što bliže podu bez podizanja lijevog ramena ili rotacije kukova. Vaša koljena i kukovi trebaju ostati na podu i zajedno.

Vratite desnu ruku u prvobitni položaj. Ponovite 20 ponavljanja. U posljednjem ponavljanju zadržite istezanje 30 sekundi. Ponovite na drugoj strani.

POVEZANO: Donosimo vježbe za uklanjanje sala na vratu!