Donosimo vježbe za uklanjanje sala na vratu!

 

U slučaju, da niste pretili i jedete ispravno, a još uvijek ima dvostruku bradu, pravi potezi mogli bi vam pomoći da tonirate vaš vrat!

Naš vrat sastavljen je od 20 malih mišića, i jačanje svakog od njih može vam pomoći da tonizirate cjelokupno područje. I na taj način minimizirate pojavu masnog tkiva na vratu. Opet naglašavamo – pod pretpostavkom da imate zdravu prehranu i slijedite opću rutinu vježbanja.

 

Dodajte definiciju vašem vratu izvođenjem izrazito jednostavnih i laganih vježbi koje vam donosimo!

 

VRTNJA GLAVOM
Počevši od neutralnog položaja, spuštene brade zaokružite licem na jednu stranu, nakon čega je podignite do stropa. A zatim na drugu stranu i natrag na položaj. Izvedite vježbu u smjeru suprotnom od kazaljke na satu, a zatim u smjeru kazaljke na satu. Napravite 20 punih krugova na jednu stranu; zatim 20 na drugu.

POGLED LIJEVO – DESNO
Stanite u neutralan položaj, kralježnica ravna, glava naprijed. Držeći ramena čvrsta, zakrenite glavu udesno da pogledate preko desnog ramena, pa natrag u središte. Zatim lijevo preko lijevog ramena, a onda natrag u središte. Napravite 20 ponavljanja x 2 serije.

 

POGLED GORE – DOLJE
Stanite u neutralan položaj, kralježnica ravna, glava naprijed. Pritišćući ramena prema dolje, podignite bradu prema stropu što je više moguće, a zatim se vratite u središte. Spustite bradu što bliže prsima, a zatim se vratite u središte. Ponovite pokret gore-dolje za 20 ponavljanja x 2 serije.

IZA I NATRAG
Stanite u neutralan položaj, kralježnica ravna, glava naprijed. Bez pomicanja gornjeg dijela tijela, ispružite vrat i čeljust ispred sebe koliko god možete. Brojite do dva, a zatim se opustite i vratite na početak. Učinite ovo 10 puta. Zatim povucite vrat i bradu prema unutra i natrag koliko god možete (kao da vam netko prijeti i da vam glava ustukne). Opet brojite do dva i vratite na početak. Ponovite 10 puta. Napravite dva kompletna seta.

 

NAGIBI LIJEVO – DESNO
Stanite u neutralan položaj, kralježnica ravna, glava naprijed. Nagnite glavu na desnu stranu tijela, držeći lice pogledom prema naprijed. Uzmite desnu ruku, ispružite se iznad glave i položite desni dlan ravno uz lijevi obraz. Desnom rukom primijenite pritisak/otpor i zahvaćajte vratne mišiće kako biste vratili glavu u uspravan (neutralni) položaj. Napravite 10 nagiba udesno, zatim promijenite stranu i napravite 10 ulijevo (dosegnite lijevu ruku gore i više i izvršite pritisak lijevim dlanom na desni obraz). Napravite 2 seta.

 

SLIJEGANJE RAMENIMA S BUČICAMA
Stanite u neutralan položaj, kralježnica ravna, glava naprijed. Držeći u svakoj ruci bučicu srednje težine, ruke uz bokove, idite ramenima prema ušima. Opustite se za početak. Napravite 10 ponavljanja x 2 serije slijeganja ramenima.

POVEZANO: 8 razloga zašto je joga dobra za vas