7 namirnica za smanjenje celulita

smanjenje celulita

Većina žena se bar jednom susrela s celulitom. Ukoliko ste i Vi jedna od onih koji se s njim dugo bore, u nastavku Vam donosimo odgovor na pitanje: Može li konzumacija određene hrane ublažiti celulit ? Je li to zaista istina ili samo još jedan mit?

Gotovo svima je važno da dobro izgledaju, ali i da se u svojoj koži osjećaju ugodno. Zato moramo reći da je vjerojatnost da će netko primijetiti Vaš celulit prilično mala. Za početak da definiramo što je to celulit. Također je poznat kao edematoza adipoze, a jednostavno se odnosi na masne naslage ispod kože koje pritišću vezivno tkivo.

Zbog čega nastaje celulit?

Uzroci nastanka celulita mogu biti različiti kao što su:

• hormonalne promjene
• neuravnotežena prehrana
• izbor stila života
• dob
• genetska predispozicija

Hrana za smanjenje celulita – istina ili mit?

Postoji li hrana koja ublažuje celulit? Možete li se riješiti celulita konzumacijom određenih namirnica? To su neka pitanja koja svaka žena koja se bori s celulitom sebi postavlja. Mi prenosimo odgovore profesionalaca kako bi razjasnili što se može a što ne.

Prema nutricionistici i članici Nutritionist Resource UK, Sonal Shah, odgovor je da. Postoje namirnice koje mogu pomoći kod borbe za smanjenje celulita.

Utvrđeno je da neki okidači poput raznih toksina, zagađenja okoliša, umjetne hrane, prerađene hrane i slatkih napitaka loše djeluju na masne stanice u tijelu. I samo pogoršavanju stanje. Konzumacija hrane za smanjenje celulita može djelovati preventivno i poboljšati Vaše šanse da se dugoročno riješite tog problema.

Namirnice za smanjenje celulita

U nastavku Vam donosimo 7 najboljih namirnica koje mogu pomoći za smanjenje celulita kao i razloge zbog čega su upravo te namirnice dobre u borbi s celulitom.

 

 #1: Naranče, limuni i grejp

Prve namirnice koje ćemo izdvojiti za borbu protiv celulita su naranča, limun i grejp. Sve su to antioksidanti koji su bogati vitaminom C koji potiče proizvodnju kolagena. Upravo se kolagen koristi za stvaranje vezivnog tkiva u koži, tetivama, ligamentima i krvnim žilama.

smanjenje celulita

Zbog toga kolagen igra važnu ulogu u održavanju vaše kože glatkom kao kod bebe.
Limun je također odličan za ispiranje svih toksina iz jetre koji uzrokuju celulit. A grejpfrut, bilo da je crveni ili ružičasti, bogat je antioksidantima kao što je likopen.

Ti antioksidanti ne samo da pomažu poboljšati cirkulaciju i s vremenom ujednačiti celulit, već mogu ispraviti neravnotežu stanica koja dovodi do celulita u tijelu. Upravo zbog toga su nam ove namirnice na prvom mjestu kad se govori o borbi protiv celulita.

Namirnice za smanjenje celulita #2: Paprike

Prije smo naveli da je vitamin C dobar za smanjenje celulita, a upravo su paprike povrće koje sadrži najviše vitamina C. Za maksimalni učinak preporuča se da ih konzumirate sirove i da mijenjate različite boje paprika.

Namirnice za smanjenje celulita #3: Losos i tuna

Iduće namirnice koje bi izdvojili su losos i tuna. One su bogat izvor esencijalnih omega-3 masti. Te zdrave masti poboljšavaju fluidnost i stabilnost staničnih membrana Vašeg tijela, tako da se one neće degradirati.

Postoje studije i dokazi koji upućuju na to da tkivo zahvaćeno celulitom ima upalu niskog stupnja koju ribe odnosno namirnice bogate s omega-3 mogu izliječiti.

Nutricionistica Shonal preporučuje dvije ili tri porcije ovih namirnica tjedno za bolje rezultate. Također je poželjno da ih kuhate na pari umjesto da ih pržite kako bi se sačuvali bogati izvori masti. A upravo su te masti ono što ovim namirnicama daje prednosti u borbi za smanjenje celulita.

#4: Lanene sjemenke

Lanene sjemenke su vrhunski vegetarijanski izvor omega 3 masnih kiselina. One također sadrže lignane za koje je dokazano da uravnotežuju razinu estrogena. Jedno istraživanje je dokazalo da estrogen također utječe na stvaranje celulita. Lanene sjemenke zbog svojih sastojaka nude dvostruku zaštitu od celulita.

Možete ih dodati u smoothije, juhe i salate. A poželjno je da ih čuvate u hladnjaku u hermetički zatvorenoj posudi kako bi zaštitili njihova osjetljiva ulja koja se mogu oštetiti toplinom, svjetlom i kisikom.

#5: Čaj od kamilice

Kada se govori o smanjenju celulita, dobro je znati da i stres može biti jedan od uzročnika nastanka celulita. Dugoročni učinci jako napetog života uključuju povećanu razinu adrenalina i hormona stresa kortizola. Za koji je studija iz 2000. objavljena u „Journal of European Academy of Dermatology“ pokazala da povećava pojavu celulita.

Čaj od kamilice je odličan napitak koji smiruje te upravo zbog toga može smanjiti razinu stresa koju osoba doživljava. Već smo upoznati s činjenicom da povećanje veličine masnih stanica dodatno naglašava pojavu celulita. Upravo bi zbog toga bilo dobro svoju dnevnu šalicu kave zamijeniti šalicom umirujućeg čaja od kamilice.

Namirnice za smanjenje celulita #6: Brokula, kelj i špinat

Brokula je namirnica koju će Vam sigurno svi preporučiti. Prepuna je vitamina C za poticanje proizvodnje kolagena, a također je bogata biljnim hranjivim tvarima kao što su sulforafan koji pospješuje metabolizam. Prema stručnjacima, sirova brokula sadrži tri puta više sulforafana od kuhane. Stoga je jasno da se preporuča da ju jedete sirovu. No ukoliko sirovu brokulu nikako ne možete probaviti, radije ju kuhajte na pari.

Kelj i špinat također mogu biti bogati vitaminom C i niskokalorično su povrće. Zbog toga su izvrsni za sprječavanje neželjenog debljanja. Ali na ovom su popisu zbog još jedne bitne stvari, a to je mineral magnezij. On pomaže da Vaša koža izgleda mlada. I dobri su u održavanju zdravlja Vašeg probavnog trakta kako bi osigurao da Vaš metabolizam ostane pojačan za sagorijevanje masti.

Namirnice za smanjenje celulita #7: Avokado

Zadnja namirnica koju smo izdvojili je avokado. Također je bogat dobrim masnoćama i vlaknima. A upravo vlakna igraju ključnu ulogu u pomaganju tijelu da izbaci toksine koji stvaraju celulit i uravnoteže razinu glukoze.

Na kraju ćemo naglasiti da je najvažnije da se osjećate ugodno u svom tijelu, te da ove namirnice možete i postepeno uvoditi u prehranu. Ako ih inače ne konzumirate. I testirati ih kako bi vidjeli koje će Vam rezultate donijeti.

IZVOR:

Nutritionist Resource – Find a Nutritionist Near You (nutritionist-resource.org.uk)

POVEZANO: Suho četkanje kože: Prednosti i kako se radi!