5 načina da svaki dan izdvojite više vremena za sebe

 

izdvojite više vremena za sebe

Važno je stvoriti prostor i vrijeme posvećeno samo vama i shvatiti da je moguće da izdvojite više vremena za sebe i kroz sitne rituale.

Iako naravno možete otići u toplice, teretanu, šetnju uz plažu ili na jogu, ili što god vas veseli, ponekad je puno jednostavnije. Evo kako se ušuljati u nekoliko kratkih, ali značajnih trenutaka.

 

Započnite dan sa zahvalnošću

Dok ste još u krevetu, kada otvorite oči, zahvalite svaki dan na onome što imate i tražite snagu da svoj novi dan.  Možete to raditi i dok se istežete ili radite pokrete joge dobre za svoje tijelo. Dovoljno je dvije minute da se centrirate.

Prednosti zahvalnosti uključuju povišenu razinu energije, povećan osjećaj samopoštovanja, povećanu inteligenciju i ojačan imunološki sustav.

 

Pretvorite vrijeme vježbanja u vaše vrijeme

Držite tenisice i trenirku lako dostupnima. Ako imate viška vremena, imat ćete sve što vam je potrebno za ugodnu šetnju. To će vam razbistriti um.

A ako vam je teško dobiti vrijeme za sebe i vježbanje kod kuće obavijestite svoju djecu, supružnika ili cimere da ćete morati započeti cijeli trening ispočetka ako vas prekinu. I učinite to ako je potrebno. I na kraju će vam vrijeme vježbanja prestati biti prekinuto.

 

Kupaonica se pretvara u Spa na pola sata

izdvojite više vremena za sebe

Postoji li mama kojoj je ikad bilo dopušteno koristiti kupaonicu, bez da njezina djeca ne razgovaraju s njom s druge strane vrata? Vjerojatno ne. Čak i tako, vrijeme za kupaonicu može svejedno postati vaše vrijeme, ako uspostavite nekoliko pravila.

Ukoliko imate djecu ovo je mogućnost da se malo izolirate od ostatka svijeta. Samo pazite da svoju djecu zaokupite aktivnošću dok vas nema. Ili to radite dok spavaju. Iskoristite vrijeme za čitanje dok ste u kupki, ili slušanje muzike i dajte si samo svoje vrijeme.

 

Transformirajte vrijeme za čekanje u vrijeme za sebe

Kad god se nađete u prilici da morate nešto čekati, npr. u prometnoj gužvi ili liniji do blagajne, iskoristite to vrijeme za potajnu brigu o sebi. Ponesite slušalice i slušajte  inspirativni podcast ili zadivljujuće audio knjige koja će vam odvesti misli od svakodnevnih smetnji. Ne samo da će vam ovo dobro provedeno vrijeme pomoći da se opustite, već ćete možda i naučiti nešto novo.

izdvojite više vremena za sebe

Umjesto da budete nervozni, nestrpljivi ili neumorno provjeravate telefon iznova i iznova, iskoristite to vrijeme kao vaše vrijeme. Gdje god da ste, svjesno udahnite i izdahnite, ispravno, kroz dijafragmu. Možda nemate vremena za 20-minutnu meditaciju, ali možete duboko udahnuti sjedeći u svojoj stolici na poslu ili čekajući autobus. Duboko disanje vas smiruje, daje vam energiju i pomaže vam da prijeđete u mirno stanje uma.

Pozovite pozitivnog prijatelja

Ušuljati se u vaše vrijeme za sebe može doći samo od prijatelja, člana obitelji ili kolege koji je vedar i pozitivan. Humor i opuštanje u dvoje odlično je i za vaše raspoloženje. A prisutnost druge osobe omogućava vam da izdvojite više vremena za sebe i svojim ukućanima kažete da imate goste.

 

POVEZANO: Kako pronaći posao iz snova i znati što želite raditi?