Postoje li vježbe za uklanjanje celulita?

uklanjanje celulita

Može li se zaista uklanjanje celulita postići vježbanjem? Osim reklama za kreme, aparate, namirnice i čajeve koji tvrde da znatno smanjuju celulit često se promoviraju i vježbe za uklanjanje celulita i masnoće. Instruktori tvrde da kada biste samo znali ispravne pokrete, vaše bi zone problema nestale i vaše bi tijelo bilo bez narančine kore. No mogu li zaista određene vježbe riješiti celulit?

Odgovor: Vježbanje može smanjiti masnoću, ali ne eliminiraju celulit! Celulit se javlja kad vezivna potkožna vlakna izgube na elastičnosti, genetika određuje koliko celulita osoba ima. Također žene su sklonije celulitu jer se kod njih lakše pohranjuje ​​masnoća na bedrima, bokovima i stražnjici. Tako da utjecaj ima i spol.

 

Ipak postoje načini za smanjenje celulita!

Iako su neki ljudi predodređeni da imaju celulit bez obzira koliko naporno rade – postoje načini za smanjenje njegovog izgleda!

“Rješavanje celulita zahtijeva pravilnu tjelovježbu, prehranu , pravilnu cirkulaciju i kontrolu hormona za pohranu masti [koji su] više zastupljeni u donjem dijelu tijela”, kaže osobna trenerica Ariane Hundt, osnivačica Brooklyn Bridge Boot Campa.

Prema Hundt, anticelulitni treninga koji daje rezultate je kombinacija slijedećeg:

  • gubitak tjelesne masti,
  • učvršćivanje mišića ispod kože,
  • dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata
  • poticanje cirkulacije i protoka krvi

Što točno trebate raditi za uklanjanje celulita?

 

Gubitak tjelesne masti

– izvrstan način za sagorijevanja tjelesne masti su intervalni treninzi (kardio) koji uključuje variranje intenziteta vaše aktivnosti

 

uklanjanje celulita

 

Učvršćivanje mišića ispod kože – Trening snage

– usredotočite se na pokrete za vježbu snage koji izgrađuju tetive koljena, bedra, stražnjicu i kukove. Nastojte trenirati donji dio tijela barem dva puta tjedno, povećavajući težinu tijekom vremena kako biste izazvali svoje mišiće.

 

uklanjanje celulita

Među najučinkovitijim vježbama za donji dio tijela su:

1: podignite se jednom nogom na klupicu ili stepenicu, a zatim se spustite istom nogom. Ciljajte 20 ponavljanja na svakoj nozi.

2: napravite jedan veliki korak naprijed i spustite tijelo tako da vam oba koljena tvore kut od 90 stupnjeva, držeći prednje koljeno iznad gležnja. Vratite se u početni položaj. Ciljajte 30 do 50 ponavljanja na svakoj nozi.

3: Radite 50 ponavljanja čučnjeva, držeći težinu u petama. Leđa moraju biti ispravna dok se spuštate dolje i gore (kao da sjedate na stolicu). Pokušajte se spustiti dok vam bedra ne budu barem paralelna s podom. Ne dopustite da vam koljena protežu preko nožnih prstiju.

Prehrana

 

– sastoji se od nemasnih proteina i povrća. Izbjegavajte šećer, škrob, alkohol, prerađenu hranu i slatko voće. Smanjenje unosa ugljikohidrata će pomoći u gubitku težine, prema Harvard School of Public Health.

 

Poticanje cirkulacije i protoka krvi za uklanjanje celulita

– ovo možete uspjeti masažama i redovitim vježbama koje uključuju trening snage i kardio vježbe. Tuširanje koje potiče cirkulaciju izmjenom tople i hladne vode.

 

POVEZANO: Maderoterapija – predstavljamo argumente: Za i Protiv!