12 načina da poboljšate beauty sleep

Bez obzira što mislili, beauty sleep nije samo besmislena isprika za dugo izležavanje u krevetu. Studije su pokazale da nedostatak adekvatnog odmora ostavlja posljedice na izgledu kože. Kvaliteta sna je jednako važna kao i kvantiteta. Ako se nemirno vrtite u krevetu, kvaliteta sna će biti narušena, kao i izgled kože.

Prema dermatologu Tedu Lainu, loš san utječe na čitav organizam, smanjujući imunitet i sposobnopst tijela da se regenerira od posljedica stresa koji uključuje i izloženost suncu, alergenima i upalama. S vremenom koža počne pokazivati zankove preuranjenog starenja. Najbolje vrijeme za regeneraciju kože je tijekom dubokog sna. Saznajte 12 načina kako izvući najbolje iz beauty sleepa.

1. Temeljito očistite lice prije spavanja

Vi se za vrijeme sna opuštate, ali vaša koža radi. Koža se tijekom sna regenerira i zato je jako važno da je čista. Nemojte preskakati rutinu čišćenja prije spavanja i izdvojite dovoljno vremena kako biste uklonili šminku i očistili lice.

2. Spavajte na leđima

Spavate na boku ili trbuhu? Promijenite položaj! Dr. Lain upozorava da bore koje nastaju kontinuiranom kontrakcijom lica (tzv. bore mrštilice) ili od kontinuiranog pritiska (kao što je spavanje) s vremenom mogu postati trajne.

3. Koristite ovlaživač zraka u spavaćoj sobi

Neovisno o sezoni, uložiti u dobar ovlaživač zraka nije loša ideja. Razlog? Grijanje ili klima uređaji mogu iskušiti zrak u prostoriji. Odlični su za vraćanje vlage u okoliš i jednostavna opcija za zadržavanje vlažnosti u koži dok spavate.

4. Koristite noćnu kremu

Kad smo već kod vlage, prije odlaska na spavanje, hidratizirajte tijelo od glave do pete. Ako se kupate ili tuširate prije spavanja, losion za tijelo nanesite dok je koža još vlažna. Na lice nanesite noćnu kremu s aktivnim sastojcima koji utječu na stanje vaše kože, bilo to suhoća ili znakovi starenja.

5. Koristite masku za lice

Za dodatnu njegu, nekoliko puta tjedno koristite masku za lice koja se ostavlja preko noći. Lice će vam biti zahvalno ujutro.

6. Redovito mijenjajte jastučnicu

kada ste posljednji put promijenili jastučnicu? Ako se ne možete sjetiti, vrijeme je da to napravite. Vaša je jastučnica idelano mjesto za razmnožavanje bakterija, skupljanje ostataka šminke i prljavštine. Temeljito čišćenje lica je besmisleno ako spavate na leglu bakterija.

7. Svežite kosu

Na kosi nosite ostatke šampona, regeneratora i štošta drugo. Kad spavate, svežite kosu u pletenicu ili labavi konjski rep kako vam ne bi doticala lice.

8. Eliminirajte sve distrakcije

Znate li što će vam osigurati čvrst i ugodan san? Rješavanje svih distrakcija koje mogu utjecati na san. Podesite ugodnu temperaturu na termostatu i manje ćete se buditi zbog vrućine ili hladnoće.

9. Idite na spavanje ranije

 

Manjak sna je povezan s vremenom odlaska na spavanje. Pokušajte ići na spavanje barem 7 sati prije nego što zazvoni alarm. Nemojte niti pretjerivati. Spavanje više od 9-10 sati može imati slabiju kvalitetu. tako barem kažu u Mayo klinici.

10. Naučite kontrolirati stres

Ako vaš um radi sto na sat prije spavanja, teško da ćete se naspavati. Pokušajte naći način za opuštanje kao što je duga topla kupka ili ugodo štivo.

11. Stvorite rutinu

Rutina vam može pomoći brže utonuti u san, a san će vam biti kvalitetniji. Prema klinici Mayo, ista rutina prije spavanja pripremit će vaše tijelo za spavanje i manje su mogućnosti nesanice i nemirnog sna.

12. Izbacite elektroniku iz spavaće sobe

Vaš mobitel nije samo plodno tlo za bakterije već i odlična distrakcija mirnom snu. Jarko svijetlo će razbuditi vaš um i teže ćete zaspati. Pogasite svu elektroniku barem sat vremena prije odlaska na spavanje, a TV uzbacite is spavaće sobe.

 

Preuzeto s www.skincare.com

Korištenjem ove stranice, prihvaćate korištenje kolačića (cookies). Opširnije

Postavke kolačića na ovoj web stranici postavljene su na "dozvoljeni kolačići" kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Ako nastavite upotrebljavati ovu web stranicu bez mijenjanja postavki kolačića ili kliknete "Prihvati" u nastavku, pristajete na te uvjete korištenja.

Close